tomorrow i'll be there my friend, i'll wake up and start all over again

2011-11-23 ♥ 20:22:42

lyckan fortsätter. ungarnas ena kusin skulle hämtas upp av min värdmamma idag för en sleepover. men hon jobbar ju så jag hade ingen aning om hur kusinen skulle komma hit, men min värdmamma skulle smsa kusinens mammas nummer så vi kunde bestämma. fick jag nåt sms? nä! jag har ringt min värdmamma som en galning, provade mormorn och morfarns nummer också men inget svar. ringer min värdpappa som inte har numret till kusinen men som blir minst lika less som jag (älskar att han alltid är på min sida om allt!). helt plötsligt knackar morfar och kusin på dörren. jaha, jättebra! men hur vore det om man kunde ta tre sekunder på sig att smsa mig när planen ändrades så jag visste det, och slipper oroa mig!? jag vill bara sova. få en ny dag. helst inte imorn dock. känner inte för en helgdag och familjemiddag. har längtat efter thanksgiving, men nu vill jag bara att det är över innan det ens har börjat så jag får vara ifred och lugna ner mig. idag kommer bli världens längsta dag... hade jag haft gränslöst med pengar så hade jag tröstshoppat nu! jag är förbannad. och mest förbannad är jag för att jag är förbannad. tre djupa och sen tillbaka till barnen i tv-rummet. imorgon SKA bli en bättre dag. jag ska göra den till en bättre dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0