you lack of the right to tell me when and where to go

2011-11-16 ♥ 16:59:56
det är jag, mtv hits och sex omgångar tvätt idag. hatar onsdagar. dels för att josefine går i skolan och johanna jobbar och dels för att barnen har early release. de slutar en timme och tio minuter tidigare än vanligt. lyckligtvis är det gymnastik idag ända fram till middagsdags. här behöver man inte vara kreativ inte. hoppas att mina värdföräldrar kommer hem tidigt också!

tills dess får jag försöka roa mig på egen hand. fortsätta tvätta. tänkte gå till biblioteket och kolla filmutbudet, eller kanske checka nåt på on demand. eller vem försöker jag lura? jag bor i usa, klart som fan att jag tar bilen dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0