dagens +/-

2011-11-16 ♥ 03:44:59

+ min värdpappa skjutsade barnen till skolan imorse
- fick tillbaka papper från gymmet som sa att min ansökan om au pair-rabatt inte var fullständig
+ lunch och brownieefterätt med brudarna
+ spikat att både malin och josefine kommer hit i helgen, har inte sett dem sen new york!
+ beteendeterapi-appointment, vilket alltid tar hela eftermiddagen = mindre kreativitet krävs av mig
- tappade ner fjärrkontrollen till stora tvn inuti fåtöljen och nu måste vi montera i sär hela grejen för att få ut den
+ middag på UNO
- proppmätthet
- städade i eftermiddags, och tre minuter efter alla kom hem såg det ut som en svinstia igen
- äckliga golv i huset, och dammsugaren tar inte... (kan man köpa en ny i julklapp även om de aldrig städar eller är det oförskämt?)
- hittar inte spisknappen jag vill ha online, och jag är för lat för att åka till en fysisk butik (enda anledningen till att jag letar är att jag hade sönder den det första jag gjorde, som uppskattning för det varma välkomnade jag fick i familjen liksom..)
+ how i met your mother


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0