one down, twelve to go

2011-10-12 ♥ 14:59:05

idag är det en månad sen jag sa hejdå till min älskade familj. vid den här tiden för en månad sen satt jag på planet mellan heathrow, london och jfk, new york. kan inte fatta att det på så många sätt gått så fort. redan en månad. på andra sätt känns det som en evighet sen jag såg alla mina älskade ansikten hemma i lilla lilla gävle. jag har det bra här borta, jag har en bra värdfamilj och mina fina vänner får dagarna att flyga förbi. har nästan vant mig vid matvanor och trafikvett. varje dag går lite bättre än den förra.

jag är fortfarande övertygad om att det här var helt rätt för mig. jag behövde komma bort och få perspektiv på livet, stå på egna ben. och långt bort kom jag. det finns en miljon saker att se och göra och jag har träffat många fina personer här borta. jag har lärt mig mycket mer efter en månad än vad jag trodde att jag skulle lära mig under hela året. framför allt, jag är minst hundra gånger starkare än vad jag trodde mig vara. and i'm indestructible.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0