saknad

2011-10-25 ♥ 18:53:20

morgonpromenad på två och en halv timme, skumbad och ett par timmar i sängen med en bra bok och en svensk tidning. jag har det rätt bra här borta. en himla slapp vardag á la amerikansk hemmafru-stil. vilken jag ofta njuter väldigt mycket av! men just idag känns det lite tyngre än andra dagar. just idag finns klumpen där igen, och saknaden ligger i maggropen. och just idag tänker jag inte ens försöka få den att försvinna. idag tänker jag ligga här och ge mig själv tillåtelse att sakna. att längta hem. att sakna att kramas med mamma, nypa malin i rumpan, pussas med lillebror eller kolla på hockey med pappa. idag tänker jag acceptera den känslan istället för att gömma den. för just idag känner jag mig säker nog att säga, att imorgon kommer bli en bättre dag.


Kommentarer
Postat av: malin

miss u 2

2011-10-26 @ 17:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0