strömlöst i massachusetts

2011-10-31 ♥ 03:02:45

igår började det snöa i wayland. tung jäkla blötsnö täckte altanen när jag kröp till sängs. runt två vaknade jag av ett brak och jag trodde att jag hade haft ner något från sängen. imorse när jag klev upp insåg jag att ljudet inte alls kommit därifrån. min värdpappa hade hört samma lika. ungefär ett halvt träd hade rasat ner över huset tvärsöver gatan, och tagit med sig strömledningen. huset är kolsvart och svinkallt (ca 2grader). familjen har tagit in på hotell, liksom ungefär alla andra familjer dem umgås med. själv tog jag mig friheten att bjuda in mig själv till josefine när jag insåg att strömmen inte skulle komma tillbaka ikväll. så jag lever och har det bra, filmmys söndagen i ära! har haft en fantastisk dag i brockton med Elise och Tim också så det är väl dumt att klaga! lite kyla har väl ingen dött av..?


Kommentarer
Postat av: malin

tråkigt med huset och trädet, men vad mysigt egentligen! :)

2011-10-31 @ 17:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0