thursday, october 20th

2011-10-21 ♥ 02:28:02

snälla barn får äta middag på friendly's, så jag tog med mig änglarna dit och köpte middag. efteråt blev det efterrätt, glassigt!

väl tillbaka såg vi något ovanligt. min värdpappas bil stod på uppfarten trots att klockan inte ens var halv sex! ungarna skriker av lycka och jag stänger av bilen i samma sekund som min värdmamma svänger upp bredvid mig! båda två, före kl sju!? yay, tidig kväll för mig med andra ord. ska läsa några kapitel om bella och edward nu, sen tänker jag sova, fast klockan inte ens är halv nio...
mvh trött tjej (som redan tagit två powernaps idag....)



Kommentarer
Postat av: elin

sv: ja de blev en liten misslyckad ögon operation, men trivs ganska bra endå! hahah

2011-10-21 @ 16:08:08
URL: http://elinbrodin.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0