tuesday, october 4th

2011-10-04 ♥ 22:20:42
vaknade med en kropp ovillig att kliva upp idag. den skriker på mig vid minsta lilla rörelse. känner mig som en kärring. träningsvärk så det hette duga i rumpan. det blev en två timmarspromenad ändå. med mina nya vikter i händerna. rosa och fina. sopslut. igen.

och från det ena till det andra. idag fyller min käraste ägodel ett år. mitt fina rosa plastkort i plånboken, som tillåter mig att sätta mig bakom ratten. minns nervositeten, andningssvårigheterna, glädjetårarna och lyckan som igår. firade med kanelbullar på ikea med catrin, och så några hos farfar i sandviken. för det var ju faktiskt kanelbullens dag jag tog körkort! i år har jag inga kanelbullar, så i år firade jag med daim tills magen protesterade, varpå jag somnade efter att ha slagit i den berömda foodwallen. försökte agera tvättäkta amerikanare. didn't work though.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0