monday, october 10th

2011-10-11 ♥ 03:16:11

har för första gången blivit tillfrågad om en dejt här i amerikatt. blev approachad av en kille i mallet idag, som vi gick förbi på väg in i en butik. han följde efter oss och på väg ner i rulltrappan kläcker han ur sig. "excuse me, but i think you're beautiful". sånt händer inte. osminkad, trött och jävlig. killen var snygg, men jag är för svensk för att slänga ut mitt nummer till en främling på stan. kan inte mitt nummer även om jag hade velat. det slutade med ett stavande av namn och jag kom hem till en vänförfrågan på facebook. rodnar fan fortfarande. önskar att jag kunde göra sånt. om jag nu hittade en enda snygg amerikan att bjuda ut (och om jag hade pengar till att faktiskt bjuda).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0