washington baby!

2011-10-14 ♥ 17:41:33
packad och klar. hann med att handla också. väntar på att johanna ska komma och hämta mig. washington kommer att bli grymt! det måste bli grymt. hade önskat att josefine kunde följa med också, vi kommer sakna dig!

ser fram emot bussresan på typ 10 timmar, men whatever. musik, böcker och jag tror att det lovades film. awesome. så för min skull, kan ni inte slänga ur er nån kommentar så jag har nåt fint att komma hem till? skriv nåt fint, berätta om er dag/erat jobb, ställ en fråga eller säg bara hej? pretty please? okej? finns det nåt att svara på gör jag det på måndag. tills dess tar jag bloggsemester! puss på er mina fina ♥

Kommentarer
Postat av: Josefine

Visst är det tråkigt utan kommentarer?



Kommer sakna er också! Vad ska jag göra hela helgen? :p Nästa vecka får vi allt gå på Footloose!! :D Jag längtar!



Min dag, jag fick sovmorgon för Quin hade öppet hus i klassrummet, så började inte förs 3 idag :) Skönt kan jag ju säga efersom jag inte riktigt kan andas ordentligt, svettas om jag går upp för trappen osv :p Hatar att var sjuk :( Men jag lovaar att vara frisk tills nästa vecka! :D



Hoppas ni har det roligt i DC!! Lär er mycket! :)



Puss!!

2011-10-14 @ 23:16:43
Postat av: Elin

Ha det jätte bra! Miss u:)

2011-10-15 @ 10:01:34
URL: http://Elinbrodin.myshowroom.se
Postat av: malin

Hej min fina syster ♥

Hoppas du har det bra! Fint att höra din röst igår, jobbar och står i på måndag men vi kanske kan höras på tisdag?

Igår var Jocke och Klara här och åt tacos med mig så jag inte skulle vara så ensam. Det var en av de roligaste kvällarna på länge :) Vi knasade massa så klart och så kollade vi på Jonas Gardell. Idag har det bara varit jobb, imorgon när jag slutar beger jag mig till Sthlm med Ellen, Jocke och Elaine, vi ska heja på Sara i True Talent. Du måste ju se på tv3play sen, jag kanske blir TVkändis ;)

Nu blir det lite maaaat, kyckling! Har inte vågat mig på kycklingmozarella än, kommer bli så besviken om den inte smakar som din :P

Hoppas det här duger som kommentar, den blev lite längre än jag tänkt ^^ Vi hörs kära du ♥ mossimossi

2011-10-15 @ 17:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0