fire and ice

2011-09-25 ♥ 02:57:19
tog tunnelbanan in till boston och mötte upp agnes och clara ikväll! så himla mysigt att träffa dem igen. vi käkade på en resturang som hette fire + ice där man fick plocka sin råa mat i skålar, och sen gav man det till kockarna och tittade på medan dem lagade till det! asnice. jag plockade ihop risnudlar, cayun kyckling, squash, tomater, svamp, vitlök och lite smått och valde teriyakisås till. fett lyckat, och vansinnigt gott!
efter maten strosade vi runt lite i public garden och längs newbury st. är för lat för att lägga upp bilder, men det kanske kommer imorn. nu ska jag lägga mig och läsa, försöka bota min hemska huvudvärk. och upp med tuppen ska jag imorn, 10 ska jag möta upp agnes och clara i brookline för en trip till cambridge side galleria!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0