like ten thousand spoons when all you need is a knife

2011-09-29 ♥ 19:34:45

tog så ut glädjen i förskott... datorn muckar med mig igen. fml. igårkväll blev till myskväll med en mellan stor te och chocolate chip cookie på starbucks med Josefine. vansinnigt värdefullt! grabben hade dock tydligen blivit ledsen när jag åkte och undrat varför jag inte ville leka med honom för. hans lilla humör är verkligen svart och vitt!

idag har vi bakat kakor och kollat på film, och snart kommer deras morföräldrar och hämtar oss. ska fira in det nya året (mammans familj är judar). först kommer dock Elise och kidnappar mig, vi ska på äventyr till ett mall och sedan Ikea! hur nice?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0