rough night, at the very least...

2011-09-28 ♥ 05:09:08

helt sopslut. det går inte att beskriva med ord hur trött min kropp är! huvudet vill inte stanna kvar uppe, utan fortsätter nicka till, fast jag säger åt det att sluta jävlas. jag försökte stänga av svampbob eftersom det var läggdags. behöver jag säga mer? min tumme och handled blöder. har skällt så mycket ikväll att jag knappt kan prata längre. nu är det äntligen tyst, men jag vågar ändå inte riktigt slappna av förrän min värdmamma kommer tillbaka. men saker har kind of gått åt fel håll, så det kan hända att hon blir väldigt sen ändå. ge och ta, right? jag får tillbaka det sen. eller så kanske jag redan fått det, eftersom hon insisterade på att betala för min hårfärg i helgen. den var ju på rea, så don't you worry bout that sa hon. så ge och ta. japp! ska hålla alla mina tummar för att hon kan komma hem med mer positiva besked. och helst snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0