september 19th

2011-09-20 ♥ 02:49:16

my day in three picuters;


har skypat med två monster! (och catrin, min pingla!)


åkt till target för en titt (dom åker dit all the time tydligen!). sprang in i joggingskor från champion, $30! det är typ 200 spänn!!!


tittat på smurfarna med min lill buddy, yey!...

ringde även upp världens bästa födelsedagsbarn, min älskade vän, och grattade honom på stora dagen. kommer dö om du inte skaffar skype snart! i övrigt har jag jobbat tillsammans med elise, och hon är typ awesome. dagen flög förbi. kommer bli trist när hon flyttar vidare... anyways, vi åkte till target iallafall, kläder, skor, bildelar, mat, allt på samma. typ som ica maxi, haha men 30 gånger större och lite mindre matvaror. hämtade ungarna som hade playdates så vi fick rätt mycket tid för oss själva, så det var nice att vara med nån "i sin egen ålder". ser fram emot imorgon! nu blir det dusch och lite webbtv. natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0