street lights, big dreams, all lookin' pretty

2011-09-01 ♥ 23:36:21
hemma på våran gata i stan... där står en säng. och den som väcker mig före jag vaknar spontant åker på en propp! ska bli skönt att sova i en mjuuuk och stor säng, utan en jätteväg utanför där ambulanserna tutade mer eller mindre oavbrutet!

nu blir det ett par avsnitt sex and the city, vaggades till skönhetssömn och drömmar om vad som komma skall. tio dagar. får ut min lön i förskott iallafall, så det blir nog en ny resväska ändå. mitt livs största problem typ... fick försäkringsintyg och mitt internationella körkort medan jag var borta också. allt är klart! ska bara säga hejdå till alla. typ. och fortsätta försöka fundera ut hur fan jag får med mig hela mitt liv på 23 kilo. 10 dagar i lilla gävle, sen säger jag au revoir! nedräkningen börjar imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0