times square can't shine as bright as you

2011-09-18 ♥ 00:50:39
så, new york city var fantastiskt. så himla coolt och jag önskar att jag kunde bo lite närmare så jag kanske skulle kunna åka dit ofta. hur som helst så åkte vi mest runt och checkade genom bussfönstren eftersom schemat var så himla tight, så det var vansinnigt svårt att få till bra bilder. but here's some - times square, brooklyn ice cream factory, vår guide, battery park (med frihetsgudinnan långt bort i bakgrunden), hard rock café och manhattan från andra sidan brooklyn bridge.







Kommentarer
Postat av: Catrin

åh vad häftigt, jag vill också till new york!!!

2011-09-18 @ 04:23:01
URL: http://catrinoberg.spotlife.se
Postat av: malin

härliga bilder! speciellt den första!

2011-09-20 @ 10:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0