a trafic jam, when you're already late

2011-09-22 ♥ 19:39:58

idag skulle lillbruden knäppa skolkort. självklart ville hon välja outfit själv, och lika stjärnklart valde hon en tröja som inte passade enligt pappret från skolan. det var skrik och gråt och allt var fel. vägrade byta om. krig bröt ut. det hela slutade med att vi ramlar ut från huset så pass sent att grabben missar skolbussen. första morgonen jag skulle fixa det här själv. släppa av grabben vid bussen och skjutsa henne. istället fick jag slänga av henne i farten och styra mot Loker, dit jag fortfarande inte hittar. grabben är dock som en vandrande GPS och hjälpte mig hela vägen. guld. råkade slänga ur mig att jag kände för att gråta en skvätt, varpå jag fick en hand på min axel: "don't worry, this was my sisters fault. and you did good!". han har sina moments!

trafic jam på väg tillbaka såklart, och jag hann knappt byta om och slänga mig i bilen igen innan jag skulle hämta upp josefine. vi åkte iallafall till starbucks och drack varm choklad med rebecka och johanna. mucho trevligt. hoppas på att träffa dom mycket under min tid här!


Kommentarer
Postat av: Catrin

hahaha verkar vara lite av ett par satungar!

2011-09-22 @ 20:25:05
URL: http://catrinoberg.spotlife.se
Postat av: Johanna

Skitunge!

2011-09-23 @ 00:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0