wednesday, september 14th

2011-09-15 ♥ 02:46:52
jobbade pa ett inlagg igar, dessvarre satt jag och snackade med de andra mycket langre an jag borde... alldeles innan jag skulle posta dog batteriet pa min laptop. fungerar min adapter? napp! (vad hande med den liksom, pappa vad gor jag? min sladd far inte plats i det som ska vara det svenska uttaget? det ar vita typ plastpiggar i vagen och sparen i datorsladden ar inte tillrackligt djupa). sitter nu i en svettig datasal med tio andra datanordar for att lata er veta att jag lever. har nyss haft lektion i amerikanska lagar typ, med varldens mesta stereotyp polis jag nansin sett. smatt (las; jaaaakligt stor) om magen, drar upp byxorna hela tiden, alskar donuts och ar kal om skallen. kan det bli mer hamtat fran en film?

imorgon kor vi sista lektionerna innan vi far varat au pair-certifikat, och sedan styr vi mot manhattan. wooooop! pa fredag vid nio gar bussen mot boston och min vardfamilj! can't wait. nu ska jag ga ut harifran i jakt pa en flakt (tror jag ar i klimakteriet eller natt, svettas som en gris dygnet runt....) och lite syre. hors, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0