cape cod

2012-04-28 ♥ 16:30:26

jag springer runt här hemma som en galning och försöker se till så att jag har allt jag behöver inför denna helg. varma kläder, tofflor, extra tröjor och på samma gång bikinin. jag säger hela tiden att tiden här går så fort, och att jag ska se till att ta till vara på den. fram tills nu har jag inte gjort det. fram tills nu har jag suttit på stjärten och väntat på att saker ska ta tag i mig och dra mig med. förra veckan insåg jag att jag alltså inte alls gjort det mesta av mina helger. så jag ringde min fina vän elise och sa mer eller mindre "hey, we're going to the cape next weekend, just so you know". så idag bär det av mot brockton för att hämta elise, sen sticker vi ner till södra MA, och halvön som sticker upp i ett "u" rätt ut i atlanten. cape cod. jag är så excited! har velat åka dit så länge. nu behöver jag bara packa. för vi ska få det kallt. nästan som sverigeväder - hualigen!


google pics


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0