dagens klagomur

2012-04-04 ♥ 22:45:13

har dragit på mig nån dum förkylning. jag är helt slut! har sovit flera timmar idag men längtar ändå till läggdags. ungarna har fått roa sig själv större delen av eftermiddagen. jag har inte lyft ett finger mer än nödvändigt idag, förutom när jag med hjälp av bronze-spray försökte framkalla en fejkad solbränna till balen nästa helg. annars har jag haft en lång Skype-konferens med en annan matilda, vilket var sjukt behövligt/knäppt/roligt/motiverande (your pick!). ikväll planerar jag att ligga i min säng och ruttna (kanske att jag tvingar min stackars kompis att göra mig sällskap). har så sjuuuuuuukt ont i rövbenet från 1,5 timme på träningscykeln igår så det är liggande position som gäller resten av dagen. dagens i-landsproblem + mest onödigt vetande.


Kommentarer
Postat av: malin

fan vad synd det är om oss! jag har kvinnovärk och hemtenta som ska in på tisdag :( :P

2012-04-05 @ 09:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0