extension?

2012-04-17 ♥ 00:06:28

igår när jag kom hem låg detta kuvert på min säng

ett brev från cultural care som säger att jag måste börja tänka på om jag vill stanna här eller inte. förlänga med 6, 9 eller 12 månader. min värdfamilj håller redan på att matcha för en ny au pair, eftersom min spontana reaktion hann före mig när min värdmamma frågade om jag ville stanna i detta hus. jag skrattade henne rätt i ansiktet som att hon dragit årets roligaste skämt ungefär. riktigt så var det inte menat, men jag hann inte hejda det. så mina alternativ nu är att åka hem i oktober eller flytta någon annanstans inom USAs gränser. cali skulle va rätt nice va? så nu mina kära vill jag ha anledningar till att komma hem, annars kanske jag fastnar? typ en bil på uppfarten som det står matilda på (inte bokstavligen kanske) skulle va rätt nice, det går väl att ordna papi? eller nån med ett jobb över? ge mig alla fördelar ni kan komma på! om jag hotar med att stanna annars, kommenterar ni då?


Kommentarer
Postat av: Ida

Vincent skulle vilja träffa sin kusin! Hur var det som argument? haha.. Kram på dej

2012-04-17 @ 08:57:22
Postat av: Malin

Wille- och Malin pussar, pappas hemtrevliga snarkningar och mammas asgarv?

2012-04-17 @ 13:33:54
Postat av: Emma!

Öhhhhhh dum fråga hörrudu, kan skriva hundra anledningar till varför du ska komma hem.

Min främsta är att alla vi här hemma saknar dig otroligt mycket och vill ha dig på svensk mark igen och för att jag saknar att ha min bästa vän nära till hands!



Men vill du stanna, så kommer vi att vänta på dig i både ett och två år till :)



Kärlek till dig <3

2012-04-17 @ 16:49:39
Postat av: Catrin

JAG är ju här hemma!!!

2012-04-18 @ 15:33:26
Postat av: en annan matilda

men hallå! hålla på och skrämmas såhär är inte okej! klart du ska hem. du måste hem! för jag behöver dig här hemma. punkt.



ps. du är bra

2012-04-18 @ 21:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0