glow golf

2012-04-18 ♥ 21:41:00

eftersom jag bara har haft grabben hemma idag tänkte jag att vi skulle göra nåt roligt. han är svår att få playdates åt, medan hans syster kan få varenda dag utan problem. och vissa dagar bryr han sig inte, men denna vecka har han sagt att det är orättvist och att jag inte är tillräckligt cool. lite jävlar anamma i mig så fick jag för mig att vi skulle ha kul. så jag tog med mig ungen till köpcentrumet och spelade glow golf. minigolf i ett mörkt rum med bollar som lyser. vi hade väldigt kul tillsammans faktiskt, och vips så hade vi vår bästa dag ever (älskar PMS-svängarna i hans humör). sedan ville han käka mat på donken men där drog jag en gräns, eftersom ungen klippte sönder tröjan han inte ville ha imorse. minns att lotta på bråkmakargatan gjorde sånt, men gjorde man verkligen det på riktigt? mamma?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0