i don't play your rules, i make my own

2012-04-11 ♥ 03:59:49

efter mycket bråk över middag ikväll hade jag en hel del negativ energi i mig, ånga ur öronen och så vidare. så fort jag slutade satte jag ner rumpan på träningscykeln och började trampa. att träna arg är nog himla givande. för trampade gjorde jag. för allt jag var värd. för alla elaka öknamn jag fick ikväll. i en hel timme. när värmen av duschstrålarna äntligen slog emot kroppen och mobilen började spela "i wanna dance with somebody" kom positiva energin tillbaka. jag har haft en egen privat uppsättning av "småstjärnorna" i duschen ikväll och visst hjälpte det! nu kan jag somna i lugn och ro!

men jag är ur balans. mitt vanliga jag är på många håll är rubbade. den mest påtagliga är sömnklimatet. malin, jag antar att du lär bli ganska stolt... i hela mitt liv har jag hatat pyjamas ur alla perspektiv. har aldrig använt sådant om jag inte sovit borta. jag har dessutom alltid haft fönstret öppet, alla årstider utom vinterns kallaste dagar. för jag kan inte sova när det är varm, jag hatar att svettas när jag sover. men här ligger jag, i min säng, fönstret är stängt, jag har två lakan och en filt över mig och jag har pyjamas på kroppen. långärmad och långbent. DESSUTOM, ligger jag med en vetekudde på magen fast den inte värker, utan bara för att jag tycker att det är mysigt. amerikaniserad eller systersmitta? hard to tell. kanske är det för att jag har hittat victoria's secret där alla pyjamasar är så fina att man inte kan låta bli att använda dom.


Kommentarer
Postat av: malin

stolt var ordet!

2012-04-11 @ 15:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0