international naval ball - marine base, annapolis

2012-04-23 ♥ 08:00:00
okej, here you go! pics från marinbalen i annapolis förra lördagen. återigen, jag hade sjukt kul och det är verkligen en kväll jag kommer att minnas. jag önskar bara att jag hade tagit liiite fler kort. himla härlig upplevelse med ett härligt gäng tjejer!


cecilia, nicole och anni


josefine, elina, anni, nicole och madde


jag, random snubbe med vita hatten, anni, madde och elina


dansgolv


anni och random


norris, jag, random, random och nicole


jag och zach


nicole och cecilia


anni, madde och elina


randoms


madde och josefine


jag och norris

image description
jag, josefine och anni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0