let's sing a sad song just to turn it around

2012-04-09 ♥ 01:26:03

åh vad jag önskar att denna dag var slut. ska nog ta en förkylningstablett och gå och lägga mig. har haft världens sämsta dag. längtar hem. vill va kvar men ändå inte. vet inte varför jag har denna känsla i magen men visst sitter den där. saknar alla hemma. saknar att vara hemma, att höra till. ha en given plats. vet att man måste ha dåliga dagar för att uppskatta dem bra men likt förbannat blir man ändå lika upprörd. visst finns det saker man skulle kunna göra, säga för att göra detta lite bättre, men man tar sig inte den makten. jag vet inte om det är denna jäkla förkylning som gör mig negativt inställd till allt, men det känns som att allt är negativt inställd till mig med. och det är det minsta jag behöver nu. vad jag behöver är en god nattsömn, bli frisk och en nystart. vad jag behöver är en fet uppriktig kram, med massor av värme i sig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan! Jag hoppas att allt är bra med dig. Jag har ganska nyss börjat blogga och skulle vilja veta lite hur min blogg kan bli bättre,och vad som är bra med den. jag hoppas även att vi kan följa varandra på bloglovin, säg till om du skulle vilja det :)



Kram / http://vendelagranberg.spotlife.se

2012-04-09 @ 09:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0