onsdag 18.4.2012

2012-04-18 ♥ 18:41:06
här tänkte jag hålla er på sträckbänken ett tag, och låta er hjälpa mig besluta om jag ska hem eller inte. har faktiskt aldrig riktigt varit aktuellt förrän jag såg brevet på min säng och tog mig en funderare. jag skulle sova på saken. sen vaknar jag till denna kommentar:

Postat av: Ida
Vincent skulle vilja träffa sin kusin! Hur var det som argument? haha.. Kram på dej
2012-04-17 @ 08:57:22

och hem skulle jag helt enkelt. den knappen kunde du utan problem va, ida? får jag vara au pair i åshammar när jag kommer hem alltså? ;) klart som korvspad att jag ska hem och gosa med senaste tillskottet i kusinskaran (och hans fantastiskt goa storebror)!

nåväl, jag gillar usa, och det skulle vara helt sjukt kul att åka till californien, men inte som au pair. jag är faktiskt väldigt färdig med detta jobb. igår exploderade tjejen för att jag sa att hon fick vänta på andra portionen middag eftersom jag hade händerna fulla i just den sekunden. imorse exploderade killen för att han inte fick ha samma tröja på sig idag som igår. usa är som sagt himla nice, och allt är lättillgängligt, men att få ta raseriutbrott varje dag är ingenting som jag skulle utsätta mig för ett extra år. detta har redan räckt gott och väl. nu längtar jag efter svenska normer och regler där barnen lyssnar på vuxna! Sverige, vi ses i oktober! ♥

Kommentarer
Postat av: ida

klart det! =) Kram

2012-04-20 @ 10:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0