påskpyssel à la mattis

2012-04-07 ♥ 04:52:00

tröttnade på att vara världens sämsta au pair, och satte igång att koka ägg idag. sen släpade jag fram tuschpennor i regnbågens alla färger, och hämtade ner tjejen och ritade påskägg! tydligen brukade man inte rita med tusch här, och det kanske man inte gör i sverige heller men det är så jag minns det? nå väl, det var iallafall kul och mysigt!


när detta inlägg påbörjades låg jag hemma i min säng redo för att sova vilken sekund som helst. inlägget avslutades hemma hos josefine, där jag nu ska sova eftersom de bara helt enkelt bestämde sig för att bara dyka upp och kidnappa mig. så hit åkte jag i min pyjamas, håret fortfarande blött och alldeles yrvaken. sånt som händer om man bor i USA med dessa kompisar! imorgon blir det skola och heldag i Boston, så jag tar nog en semesterdag härifrån!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0