sugar, i'm back!

2012-04-30 ♥ 04:37:54

jag har haft en så sjukt bra helg så ni förstår inte! cape cod levde upp till alla mina förväntningar. enda lilla minuset var att vi ej fick igång värmen i stugan, men med en sprakande eldstad, fyra filtar, tre långärmade tröjor och pocahontas på tvn somnade vi ändå. imorse vaknade vi klockan sex, och jag har preciiiiiis kommit hem. vi stod still i trafiken en hel timme på väg hem och jag är så trött att jag inte orkar starta datorn. planen var att göra det nu men det sprack när jag insåg att jag skulle bli två hela timmar senare än planerat. bilder och fler stories kommer imorgon, förmodligen på kvällstid i sverige. aj pråmis. over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0