thank you for the pain, it only made me raise my game

2012-04-23 ♥ 02:02:43

för första gången på amerikansk mark sov jag till kl 12 idag. detta har aldrig hänt och jag var i chock i flera timmar när jag insåg att klockan gick rätt. sedan dess har jag dock inte gjort många knop. regnet har vräkt ner hela dagen och har givit mig en anledning att bara slappa hela dagen, med undantag för en och en halv timme på gymmet. och jag antar att detta är anledningen till att jag är så sjukt trött fortfarande. att jag aldrig riktigt kom igång. nu cravar jag liberty pizza och surt lösgodis. har inget av det till hands. vilket förmodligen är lika bra. ska försöka komma i säng tidigt kväll så jag vaknar upp pigg och redo för en ny träningsvecka imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0