the world is ours, if we want it

2012-04-02 ♥ 04:44:03

det slog mig just att det faktiskt är april. ännu en ny månad. det är helt sjukt vad tiden går, jag har redan varit här i över 200 dagar. snart sju månader. dagarna springer förbi, även om jag inte gör något särskilt.

i helgen har jag och rebecca iallafall mer eller mindre bott hos josefine. åt tårta och kollade på film i fredags (sjukt stort tack för presentkortet tjejer!). på lördagen klev vi upp och drog till skolan, första dagen på sista kursen. gick lättare än förväntat! efteråt strosade jag och rebecca runt i mallet, hyrde film och köpte med vattenmelon och pizza till j och crashade där ännu en natt!
idag har jag som sagt klippt håret, sen åkte vi in till boston och vandrade runt och hade det allmänt gött. tack för denna fina helg!
nu ligger jag i sängen och kikar på film i väntan på john blund. han kommer vilken minut som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0