where's the bright side?

2012-04-13 ♥ 16:18:23
jag är arg. aggressiv, upprörd och irriterad. jag ska aldrig någonsin bli sjuk igen, och om jag blir det ska jag fan i mig inte gå till läkaren. för försäkringen som cultural care uppmanar oss att teckna suger. jag är så arg så jag skakar. har fått alla jäkla räkningar hem till mig fast dom inte ska hit. nu sitter jag med en på typ två och ett halvt tusen som aetna inte fått. så då ringer lilla jag och ber snällt om hjälp och ja då jävlar ska man betala 250 spänn för vartenda läkarbesök man går på fast killen jag pratat med en miljon gånger säger att om läkaren skickar mig vidare eller kallar tillbaka mig ska jag INTE betala för det besöket. vilket innebär att jag då bara betalat dessa pengar EN gång som jag blev tillsagd, jodå jag är minsann skyldig sjukhuset 750 spänn. jävla skitförsäkring. asbra ända tills man blir sjuk. varförvarförvarför?! förstörde hela min morgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Baksidan av att leva i USA,hoppas det löser sig.

2012-04-14 @ 10:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0