måndag 13.8.2012

2012-08-14 ♥ 04:46:41

idag var en konstig dag. den var bra på så många sätt men ändå jobbig. jag tror att mina känslor fortfarande åker berg- och dalbana på six flags... mycket tjafs med värdbarnen, ändå en slapp dag, och sen en sista fika på pinkberry med tjejerna. alla dessa hejdån gör ont i hjärtat. idag fick vi krama om elina och emelie för sista gången. de åker hem till sverige imorgon. än en gång har det varit fantastiskt kul att få lära känna er brudar! har ännu inte riktigt insett att jag faktiskt inte kommer se alla mina vänner här i USA när jag flyttar vidare... de har ju varit så stor del av min vardag här och det skrämmer mig att börja om. förhoppningsvis överlever jag. och vi ses ju i sverige nästa sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0