måndag 6.8.2012

2012-08-06 ♥ 21:55:23

jag hade en enda sak på min to-do-list idag. en enstaka grej. jag släpade mig upp och tvingade mig själv att hålla mig frisk. så jag packade in mig i bilen och åkte mot en annan förort för att skaffa ett social security number. för det behöver man om man ska skaffa amerikanskt körkort (och tydligen även för bankkonto i cali). jag kom till ett svettigt kontor proppat med människor, där jag spenderade två hela timmar utan att det blev min tur. sen hann jag inte vänta längre. snacka om att verkligen slösa bort all min lediga tid för dagen...

mår iallafall lite bättre idag. inte hundra ännu men bättre än i helgen, så vi pinnar på åt rätt håll iallafall. ikväll ska jag träffa josefine och leta hotell i NYC. är sjukt sugen på att åka dit igen innan det blir för långt bort för en weekend. får se vad vi hittar! håll tummarna mina fina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0