på svensk mark

2012-08-22 ♥ 15:25:23

landade klockan sex imorse svensk tid. sen dess har jag hunnit åka in till Sthlm och förnya visumet, stanna för att träffa josefines mamma, käka på mcdonalds i uppsala, vinkat åt spelemannen i björklinge, premiärat på systembolaget, kommit hem för kisspaus, överraskat mamma på jobbet, åkt in till stan och kikat på huset där syster fått lägenhet, köpt lösgodis och packat upp. inte illa pinkat va? är helt slut, men ska försöka hålla mig vaken i fem timmar till. åtta är tidigaste tillåtna tid för läggdags. men efter att ha varit vaken sen 11 igår morse svensk tid känner jag mig inte så himla kaxig. får nog hålla upp ögonlocken med tandpetare sista timmen. men åååååh vad det är skönt att vara hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0