this weekend

2012-08-13 ♥ 04:59:37

jag har haft sådan grym helg så jag knappt hittar ord. så fantastisk! inledde på fredagkväll med middag på tgi fridays och efterrätt på ben&jerrys. sleepover hos j. lördag blev lunch på ikea och ett stop på h&m, sen mys hos elina på kvällen med tjejerna. sen sleepover hos j med emelie. och idag hände grejer ska ni veta! jag emelie josefine sebbe silvia och niklas packade in oss i min bil och drog till six flags! sjukaste berg- och dalbanorna jag varit med om. och lätt svettigaste dagen jag spenderat på ett nöjesfält. efter loopar hit och dit, stup likt fritt fall hängandes med ansiktet neråt, otaliga skrik och skratt kom jag precis hem. utmattad till tusen. övertygad om att jag somnar så fort jag lägger mig ner! kan behöva en godnatts sömn nu. imorgon börjar helvetesveckan med med fem 10-timmarspass i rad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0