why does these things always happen to me?

2012-08-05 ♥ 05:57:46

idag när vi åkte hem från tunnelbanestationen hände något riktigt, riktigt märkligt. från strålande sol öppnade sig himlen och droppar stora som vindruvor föll från ovan. så naturligtvis slog jag på vindrutetorkarna. när vi sedan ska till att svänga av motorvägen kom dem i otakt. vi hann bara reagera på att det såg konstigt ut och jag skulle precis stänga av dom när dom helt plötsligt kolliderar med varandra. crash och schwissss sa det och en svart bit for åt fanders och i nästa sekund lossnade ena torkarbladet. chockade som vi var började vi asgarva. vad fan gör man liksom? mitt i spöregnet. och hur fasen förklarar man detta på engelska? tog med mig det torkarbladet som släppte och fick ur mig ett "sorry, i broke your car...". lyckligtvis tyckte mina värdföräldrar att det bara var tur att vi inte skakade oss och lät inte alls arga. men jag har ändå dåligt samvete. fastän jag vet att det inte var mitt fel. sånt här händer banne mig bara mig!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Hahah det var roligt det!! Kommer ha träningsvärk i magen imorron! :D

2012-08-05 @ 06:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0