dan före doppardan

2012-12-24 ♥ 05:58:54

har haft en mysig kväll med lovisa. planen var att gå på bio men det sket sig, eftersom vi inte hittade någon bra film. så vi bestämde oss för att käka på tgi fridays! så där satt vi väl i sisådär två timmar, käkade burgare + efterrätt och tjattrade om allt mellan himmel och jord innan vi hyrde den sjukaste filmen jag någonsin sett. babymakers hette den, helt galen, men rolig. fint avslut på veckan. imorgon står klockan på 9, då ska jag livestreama Kalle ankas jul via skype. tradition är tradition liksom!


Kommentarer
Postat av: Josefine

men herre gud vad är detta?? Har ditt liv forstatt utan mig? :( Själv har jag legat i fosterställning i en vecka...
Nä men I told ya, livet fortsätter! ;)

Puss och god jul vännen! :) <3

2012-12-24 @ 10:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0