newton north tigers

2012-12-21 ♥ 04:05:03

torsdag idag och jag har hunnit skypa med jossi, nääästan blivit klar med julklapparna (behöver en bättre till mina värdföräldrar, och så glömde jag mig själv!), och gått på basketmatch. min värdmamma coachar ett high school-lag här i krokarna, newton north high school (i vitt), så idag packade resten av oss in oss i bilen och åkte dit och kollade. det var riktigt kul faktiskt och min värdmamma verkar vara en asbra coach. dom vann med 44-28. jag och barnen fick en varsin tiger, eftersom detta är deras maskot. nollie döpte min tiger till stripie! inte alla som kan säga att dom har en tiger i sängen.


Kommentarer
Postat av: malin

åååååååååååååh vilken söt tiger! i love it!

2012-12-22 @ 21:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0