update

2012-12-20 ♥ 03:07:19

dagarna rullar på. i måndags sa jag hejdå till jossi som pyste hem mot svealand. jag grät som en snorunge hela bilresan hem. väl i huset var det bara äldsta killen hemma som ryckte upp mig otroligt bra eftersom han såg att jag var ledsen. så himla go! alla mina värdungar är så fantastiskt underbara att jag redan blir ledsen när jag tänker på att jag faktiskt ska åka hem härifrån en vacker dag.

igår lämnade jag in min tydligen livsfarliga bil för att byta nån del för fleeera tusen spänn, och idag har jag haft en hemmadag med skrubb, inpackningar, ansiktsmask, fotfilande, ögonbryns- och fransfärgning, benvaxande och nagellackande. självklart med musik på högsta volym. fullt upp! jobbar sent denna vecka också, till och med fredag, sen har jag tio dagars ledighet att njuta av! ska se till att hänga med elise & co, och mina vänner här i närheten! får se vad som hittas på. kanske nån där hemma som känner för en spontantripp?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0