drama queen

2012-02-17 ♥ 15:44:19

trött stackars sate som släpade sig upp imorse. har världens skitdag framför mig och mitt humör är kört i botten. ska alldeles strax plocka upp tjejerna och styra mot newton hospital där någon ska försöka tala om för mig varför mina levervärden och antalet vita blodkroppar är så högt. det pratades om matallergier sist, så jag står fast vid att jag tror att det är ägg. och om det är det går mitt liv under! jag älskar ägg :(

efter det ska jag släppa av tjejerna vid bussen. för japp, hela högen ska till new york city. och jag ska inte med. jag valde det själv, och det kändes rätt då, nu känns det som att livet gick under ännu en gång. en hel helg utan dom. vad ska jag göra!? jag unnar dem verkligen denna resa, för dem förtjänar den! men jag är så sjukt avundsjuk att det typ ryker ur mina öron. vill gråta lite. och jag överdramatiserar som fasen idag, det kommer av sig självt när jag är på detta humör. nu ska jag gå ut och starta min gps. fattas ju bara att den tappar satellitsignalen och jag kör vilse... det riktigt märks hur positiv jag är va? fml.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0