en söndag downtown boston

2012-02-27 ♥ 01:25:24

jag är så förkyld att det är skrämmande. kroppen är helt slut, nacken smärtar, halsen gör ont, jag snorar, hostar, snorar lite till, mår illa och gnuggar mitt tunga, bultande huvud. ibland är det inte lätt. men trots detta tog jag mig in till stan idag. jakob, en gammal parallellare från lågstadiet var i boston över helgen, så jag åkte in och mötte upp honom och gick. vi gick runt i typ fyra och en halv timme och bara gick. mitt lokalsinne fick leva upp till förväntningar, och jag såg många nya fina gator av stan som jag aldrig knallat runt på förr. vi hade en väldigt trevlig dag. nu är det sängläge med ikeas chokladflarn och a walk to remember som går på tv! förhoppningsvis får min vansinniga förkylning sig en rejäl tjotablängare av min kuckelimuckmedicin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0