ett passerat januari, och ett kommande februari

2012-02-02 ♥ 05:08:29
en månad av det nya året har redan sprungit förbi. det ska svisch! jag började månaden/året på allra bästa tänkbara sätt. hemma i sverige med alla älskade människor. annars ser jag med leende tillbaka på bamsekramen jag fick av josefine när jag kom tillbaka samt den kvällen som spenderades framför jvm-finalen, två underbara söndagar i brockton, sjuka dagar/kvällar hos josefine där båda skrattat åt allt (ja jag tror verkligen att jag menar allt!), skypesamtal och fruktansvärt många avsnitt av vänner.

nu är det ett nytt blad i kalendern där vi bland annat ser fram emot en 20årsdag med sleepover, super bowl (final i national football league, och lokala laget patriots ska spela!), boot camp-pass, ljusare dagar och en eventuell resa till NYC. själv ser jag även fram emot ett biobesök när the vow har premiär, även om vissa andra är för blödiga och knappt vill gå pga gråtrisken (jag tänker släpa dig i håret till amc om du vägrar jp!).

nu är det nattinatti, antagligen för länge sen egentligen. imorgon vill jag vakna upp full av energi och glädje! och det borde bli en mycket bra dag enligt planerna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0