five down, seven to go

2012-02-13 ♥ 03:41:39

fem månader. jag ♥ usa = fem månader idag. kommer aldrig sluta förvånas över att tiden går så fort. mami jag sa ju det, snart är jag hemma igen! blinka ett par gånger till så står vi på arlanda och kramas sen. nästa gång vi firar månadsdagen kommer vara när jag har varit här i sex månader. då har jag jobbat halva tiden. då vänder vi på det. då har man inte varit här si och så många månader, utan då har man si och så många månader kvar. känns helt fantastiskt. att jag varit här så länge. jag trivs mestadelen av tiden, och jag gillar mitt liv de allra flesta dagarna. men man vill alltid ha mer. just nu är jag så vansinnigt taggad på en egen lägenhet i stan, ett jobb/heltidsstudier. på samma gång måste jag komma ihåg att njuta av nuet, ta till vara på usa-tiden och bara ha det bra!


taskigt zoomad iphone-bild, DC okt 2011


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0