hair model

2012-02-18 ♥ 23:13:32

följde med min värdmamma till burlington mall idag. tanken var att hela familjen skulle åka och strosa runt tillsammans samt att hon skulle till frisören. det blev bara hon och jag till slut, så medan hon klippte sig utforskade jag köpcentret på egen hand. det blev två fina fynd från forever21, kan visa dem en annan gång. sprang förbi en försäljare för locktänger som berömde mitt hår och tyckte att det var så fint att han erbjöd sig att styla det gratis om jag bara satt där och såg söt ut. så jag agerade reklampelare medan han lockade mitt hår inför den lilla publik som uppstod. fick fina lockar och en puss på kinden som tack, medan han fick väldigt många kunder. helt okej deal! det tog ca 10 minuter att göra och lockarna ska tydligen sitta i två dagar om jag låter bli att tvätta håret. rätt nice för en tjej som aldrig orkar bry sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0