i've seen your face under every sky, over every border, and on every line

2012-02-16 ♥ 00:44:32
idag har jag typ varit mer eller mindre ledig... min värdpappa tog ut ena ungen till bussen medan jag fick skjutsa den andra (dom går på olika skolor, om jag inte nämnt det). sen har han jobbat hemifrån hela dagen. och jag? jodå jag har legat i en av fåtöljerna och läst, slumrat och glott på tv. när pappa är hemma kickar han matilda's ass med hästlängder, och jag är så sjukt ocool att det är skamligt. men det är nog så här, dom träffar ju föräldrarna så korta stunder på dagarna att när dem väl gör det så är päronen som gäller. fick lite tid med tjejen dock som ville spela scrabble (alfapet). annars har jag inte gjort många knop denna dag. hann men en promenad till posten, och en sväng till affären och pannkisar med josefine innan jobbet, men that's about it.

nu sitter jag i princip och räknar ner minuter tills josefine slutar och jag får åka och hämta henne. vi ska fira valentine's med varandra i efterskott. men att hångla, mysa och hålla handen kände vi oss kanske inte riktigt sugna på, så istället tänkte vi sticka till ben & jerry's och sörja singellivet med mängder av glass!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hahah och om vi sörjde... Mår fortfarande illa i magen och har sjukt ont i själen. Det kanske blir beach 2014 om vi (jag) har tur.... <3

2012-02-16 @ 03:43:52
URL: http://josefineinusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0