med huvudet fullt av snor

2012-02-27 ♥ 20:37:49

har nog aldrig låtit mig själv vara såhär täppt i näsan. har alltid kört igång med nässprayen. ända tills studenten förra året. det är så jäkla lätt att bli beroende av det så jag vågar inte köpa och prova. det var så jobbigt att vänja sig av med den att jag aldrig vill använda nässpray igen. så vad gör man nu då!? jag kan inte andas. har precis provat med att andas in saltvattenånga, men det kändes inte som om det hjälpte särskilt bra. men jag ska nog prova med att bara ligga hemma, dricka mycket och låta kroppen friskna till av sig självt. i vanliga fall brukar jag inte ha tid att vara sjuk, men nu så ska jag banne mig bara ligga still i två-tre dar, och se om det blir någon skillnad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0