new england aquarium

2012-02-22 ♥ 15:41:21

jag orkade inte berätta om min dag igår när jag kom hem från gymmet. jag var helt utmattad och styrde stegen rakt mot sängen! iallafall, jag tror inte att jag har nämnt det, men barnen har lov denna vecka och ska alltså underhållas tolv timmar i sträck (vet att 10h är max/dag men jag får extraklirr i kassan för att jag går på övertid). igår för att slösa så mycket tid som möjligt tog jag med dem på tunnelbanan in till Boston och gick runt på new england aquarium. vad säger man på svenska? kallar man det akvarium...? vi gick iallafall runt och kikade på hajar, pingviner, sälar och sjölejon, rockor, muränor, nemo-fiskar, sjöstjärnor och enorma sköldpaddor. vi hade en sjukt bra dag tillsammans och jag som älskar akvarium var nog nöjdare än barnen med dagens utflykt!

(vill på förhand, för kommande bilder, be om ursäkt till min pappa, och min syster, min fina vän matilda och alla andra av er som kan det här med foto... mina skills är obefintliga, och att jag bara fotar med min iphone är ju skamligt bara det!)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0