rockport, massachusetts

2012-02-21 ♥ 03:41:15

idag har jag varit så himla nöjd. lugn, lycklig och sinsemellan helt lyrisk. vi packade en liten picknick och drog till rockport uppe i norra MA. ca en timme tog det oss att komma upp, och när gps:en talar om för oss att nu är du framme, utan att vi höll med höll mina drömmar för dagen på att gå i kras. men på eget bevåg fortsatte vi och kom ner till hamnen. jag älskar vatten. jag blir så lugn av att bara sitta på stjärten och göra ingenting, om jag hör ljudet av vågor. vi gick iallafall en promenad i det lilla centrum vi hittade, klättrade ut på piren och jagade huset från the proposal. dessvärre hittade vi det inte, men vi hade kul ändå! jag var så nöjd med mitt initiativ att jag typ skuttade fram! tack för en awesome dag josefine!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0