slut som artist

2012-02-15 ♥ 03:22:38

skulle vilja krama om, pussa och klappa på varenda liten muskel i min arma kropp om det var möjligt. men det är det ju såklart inte. så jag klappar mig själv på huvudet med ett "duttti mattis", efter dagens tredje träningspass. powerwalk, body sculpture och zumba. imorgon ska jag banne mig ha en rejäl vilodag! kanske äta lite av chokladen jag fick idag. bjuda över tjejerna på lunch kanske? fira en sen alla hjärtans dag med dom. den som lever får se! nu ska jag faktiskt, trots att klockan inte ens är halv tio, sova! är helt slut i varenda liten vrå av kroppen. men så himla värt. så småningom kanske jag också kan få sjunga "i'm sexy and i know it!" och verkligen mena det! beach 2013 är på god väg iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0