snow tubing

2012-02-07 ♥ 01:11:28
igår gjorde vi nåt helt sjukt kul! alla au pairer i området måste träffas en gång/månad med en LCC (kort och gott; områdesansvarig). de flesta gångerna försöker hon göra roliga saker av dessa möten, och igår var det snow tubing! jag hade ingen aning om vad jag skulle förvänta mig eftersom jag inte riktigt visste vad det var. men tänk er tävlingsrutchkanorna i vattenland? och tänk er en ring man åker efter båten på sjön? och slå ihop detta. resultatet? snow tubing! jag skrek/skrattade tills luften tog slut, och kände mig som ett barn på julafton. fett roligt! och backen var mycket högre än vad bilderna (som jag btw snodde från josefine och rebecca) visar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0